Harga Runtuh!!!! Dapatkan Baby Prewalker Dan Kasut Budak Di SM Little Footwear Click Here!

Ad 468 X 60

Thursday, August 1, 2013

Widgets

Workshop Terbaik Untuk Masalah Aircond Kereta!

Takde apa yang nak di tulis, just nak share info bagi sesiapa yang hadapi masalah aircond kereta tak sejuk.Sebelum ni kereta aku dah berapa kali servis aircond pun tapi tetap tak sejuk balik lepas seminggu dua servis. Dah bosan dengan problem tu aku google je cari kat forum or blog mana-mana workshop yang orang rekemen untuk servis aircond.

Lastly,  aku terjumpa kat satu blog ni buat review  pasal sebuah workshop di shah alam. Memandangkan review memang terbaik so aku pun cuba lah bawa pergi servis kereta di situ last week. Alhamdulilah masalah aircond kereta aku settle. Yang mana sebelum ni dah berapa banyak kedai ah beng aku pergi dan tukar macam-macam tak juga settle.

Workshop ni milik bumiputera dan terletak di shah alam.Aku rekemen sesapa nak servis aircond kereta boleh cuba kat workshop ni.

Nak tau kat mana workshop ni boleh klik kat FB diaorang kat sini : LINK FB

SHARE THIS POST   

  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Stumnleupon
  • Delicious
  • Digg
  • Technorati
Author: MNSAR
MNSAR bermula menulis blog untuk suka-suka di samping berkongsi apa sahaja di dalam blog. Kini objektif blog bagi MNSAR adalah untuk menjana pendapatan sampingan dengan dunia blogging. Read More →

0 comments:

Terima Kasih diatas komen dan pendapat anda.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOIN THE TEAM