Harga Runtuh!!!! Dapatkan Baby Prewalker Dan Kasut Budak Di SM Little Footwear Click Here!

Ad 468 X 60

Thursday, April 11, 2013

Widgets

Jana Pendapatan Online Tanpa Modal - Jom Niaga


Dalam posting kali ini,aku nak kongsikan tips berguna bagaimana cara untuk menjana pendapatan melalui online tanpa perlu mengeluarkan 1 sen pun wang korang.Jika sebelum ini,korang selalu ke internet untuk melayari laman web sosial seperti facebook,membaca berita online,bermain permainan online dan banyak lagi,pernahkah korang terfikir dalam masa yang sama korang sebenarnya boleh menjana pendapatan online tanpa perlu anda mengeluarkan sebarang kos ataupun modal?

Program yang aku maksudkan ialah Affiliate.Bagi mereka yang mempunyai blog ataupun laman web,kaedah ini merupakan kaedah terbaik untuk menjana pendapatan melalui internet. Korang boleh meletakkan banner link affiliate di dalam blog kemudian jana pendapatan melaluinya!

Contoh banner seperti yang aku letak dalam posting ni.Secara umumnya,Affiliate bermaksud korang membantu menjual produk orang lain dan apabila produk tersebut berjaya dijual, korang akan dibayar komisyen oleh pemilik produk tersebut.Berbeza dengan bisnes offline,melalui internet,anda akan diberi link khas dan apabila pelawat klik link tersebut dan membuat pembayaran,anda akan mendapat komisyen!
Apa yang lebih menarik,kebiasaannya,terdapat sesetengah pemilik produk menawarkan komisyen sehingga 50%!

Tak tahu mana nak cari program Affiliate ni? OK bagi yang nak mula dengan program affiliate ni aku cadangkan korang berdaftar dengan JomNiaga.com. Kenapa dengan JomNiaga? Kerana dengan JomNiaga ada beratus-ratus produk untuk korang tolong promosi kan di blog @ web korang. Semuanya di bawah satu bumbung, senang tak payah susah payah korang nak cari produk apa yang ada program affiliate kat luar sana.

Kalau nak sesuatu itu kita kena usaha, orang malas selalu rugi. Dah ada peluang buat duit tanpa keluar modal jadi apa tunggu lagi jom cepat-cepat daftar di JomNiaga. Klik je pada banner di bawah.

SHARE THIS POST   

  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Stumnleupon
  • Delicious
  • Digg
  • Technorati
Author: MNSAR
MNSAR bermula menulis blog untuk suka-suka di samping berkongsi apa sahaja di dalam blog. Kini objektif blog bagi MNSAR adalah untuk menjana pendapatan sampingan dengan dunia blogging. Read More →

0 comments:

Terima Kasih diatas komen dan pendapat anda.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOIN THE TEAM