Harga Runtuh!!!! Dapatkan Baby Prewalker Dan Kasut Budak Di SM Little Footwear Click Here!

Ad 468 X 60

Monday, August 5, 2013

Widgets

Jana Pendapatan Online Melalui Affiliate

Baca jika anda mencari pendapatan tambahan.

Baca jika anda perlukan model bisnes yang mudah.

Terdapat pelbagai model bisnes internet di luar sana.

Anda boleh menjual produk fizikal, produk digital, ataupun perkhidmatan.

Sekiranya anda tidak mempunyai produk sendiri untuk dijual, anda boleh memilih untuk mempromosi produk orang lain untuk dijual.

Sekiranya produk tersebut terjual, anda akan menerima komisen untuk jualan tadi daripada pemilik produk tersebut.

Model bisnes internet ini dikenali sebagai affiliate.

Hakikatnya, bisnes affiliate merupakan antara model yang menjadi pilihan ramai usahawan yang baru ataupun yang telah lama berkecimpung di dalam dunia bisnes internet.

Apakah kelebihan seseorang itu menjalankan Bisnes Affiliate?

1. Tidak perlukan produk sendiri - ini adalah ciri-ciri utama bisnes affiliate, iaitu anda tidak perlu bersusah payah mencipa produk fizikal ataupun digital, dan juga tidak memerlukan kemahiran khusus untuk ditawarkan.

2. Tidak perlu membuat pembungkusan dan penghantaran - oleh kerana anda mempromosikan produk orang lain, anda tidak perlu menyimpan stok, tidak perlu membuat pembungkusan dan menghantar kepada pembeli. Semuanya akan diuruskan oleh pemilik produk.

3. Bantuan promosi daripada pemilik produk - lazimnya sesudah mendaftar dengan sesuatu program affiliate, anda akan mendapat laman web lengkap disertakan dengan link affiliate anda, bantuan promosi dan contoh kaedah promosi yang berkaitan.

4. Tidak perlu hiraukan refund atau aduan dari pembeli - sekiranya ada di kalangan pembeli yang tidak berpuas hati dengan produk yang dibelinya, pembeli akan terus mengemukakan aduan kepada penjual, tanpa melalui anda sebagai ahli affiliate. Jadi anda tidak perlu risaukan sebarang tuntutan refund atau aduan pembeli.


5. Boleh bermula serta-merta - sebaik mendaftar sebagai ahli affiliate, anda sudah boleh memulakan promosi produk atau perkhidmatan tersebut serta-merta tanpa perlu memikirkan kos domain dan hosting untuk laman web, autoresponder dan sebagainya.

Buat keputusan anda hari ini.
Daftar di sini Untuk Lubuk Produk Affiliate Anda. Pendaftaran adalah PERCUMA
Daftar Klik Di Sini ---> JomNiaga - Pendaftaran Percuma 

Kalau dah register, next step dapatkan ilmu pemasaran affiliate dulu. Mana nak dapat ilmu tu? Anda boleh register di webinar - Rahsia Pemasaran Affiliate.(Pendaftaran Percuma)

Webinar ini terhad kepada 100 orang sahaja, jadi pastikan anda mendaftar sekarang juga.

Anda hanya memerlukan komputer / laptop untuk menyertai webinar kami. Tiada perisian lain yang perlu di muat turun atau di pasang, jadi tiada skill teknikal yang di perlukan.

Daftar sekarang juga di sini : Webinar Rahsia Pemasaran Affiliate


SHARE THIS POST   

  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Stumnleupon
  • Delicious
  • Digg
  • Technorati
Author: MNSAR
MNSAR bermula menulis blog untuk suka-suka di samping berkongsi apa sahaja di dalam blog. Kini objektif blog bagi MNSAR adalah untuk menjana pendapatan sampingan dengan dunia blogging. Read More →

0 comments:

Terima Kasih diatas komen dan pendapat anda.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOIN THE TEAM