Harga Runtuh!!!! Dapatkan Baby Prewalker Dan Kasut Budak Di SM Little Footwear Click Here!

Ad 468 X 60

Saturday, April 6, 2013

Widgets

Intro - Blog Aku Kena Banned


Ini adalah blog aku yang ke 2 setelah blog aku yang pertama telah di banned oleh blogger/google. Tiba-tiba je blog aku kena banned dengan google/blogger setelah lebih 2 tahun blog tu aku guna. Suka hati dia je nak tutup blog aku....dengki lah tu coz blog aku yang tu dah buat duit online.
Nak guna hosting berbayar pun rasanya belum sampai masa lagi kot. So aku buat lah lagi satu blog free ni..nanti dah cukup ilmu di dada baru boleh guna hosting berbayar ni. Buat masa ni guna yang free dulu....Tunggu untuk post aku yang seterusnya. Ada banayak benda yang aku nak kongsi kan......





SHARE THIS POST   

  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Stumnleupon
  • Delicious
  • Digg
  • Technorati
Author: MNSAR
MNSAR bermula menulis blog untuk suka-suka di samping berkongsi apa sahaja di dalam blog. Kini objektif blog bagi MNSAR adalah untuk menjana pendapatan sampingan dengan dunia blogging. Read More →

0 comments:

Terima Kasih diatas komen dan pendapat anda.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOIN THE TEAM